[talk-cz] Novinky Fody

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Čtvrtek Únor 14 08:52:37 UTC 2019

st 13. 2. 2019 v 18:15 odesílatel majka <majka.zem+talk na gmail.com> napsal:

> Buď mi něco nedochází, nebo to pro Fody to moc komplikuješ :)
>
> Stari fotky nemusi byt nutne problem. Spise bych zavedl atributy:
>
> check_date - se semantikou stejnou jako
>
> Protože prakticky - stáří fotky = check_date (datum, kdy ten rozcestník vypadal právě takhle)
> check_date v OSM je (může být) něco jiného - buď datum z Fody, nebo datum, kdy to někdo zkontroloval a nenafotil.
>
> invalid - nebo tak neco, coz by znamenalo ze fotka nesouhlasi a je nutno to prefotit.
>
> Proč ještě takhle, když se ta fotka dá rovnou prohlásit za neaktuální a vypnout?

Nepocitam, ze by se mela rovnou vypinat, ale planuju v nejake dalsi
fazi zavest pro "fotky k nafoceni" krome hard chyb - tj. chybi jako je
ted i "soft" tj. prave napriklad je starsi nez X let. Nejjednodusi
potvrzeni aktualniho stavu je znovu to vyfotit, pokud to nikdo
neudela, fotka je dal platna, pokud ano, mame aktualni stav a je
vyreseno. Takze cilem je mit krome seznamu "rozhodne vyfotit, nemame"
i "pokud lze, vyfotit, budeme radi za aktualni/lepsi".

Pokud mame novou fotku, je to jednak prukaznejsi, nez jen proste datum
o kontrole a navic by ten dotycny musel mit stavajici fotku k
dispozici aby ji mohl porovnat se stavem v terenu, coz je omezujici.

Dalsi (ne uplne souvisejici) vec je, ze pokud je pro jeden objekt X
fotek, je mozne zacit uvazovat, ktere vypnout protoze jsou duplicitni,
ale to jsem zatim ani neotevrel.

Bye