[talk-cz] Data telefonich budek

Miroslav Suchý miroslav na suchy.cz
Úterý Únor 19 19:46:15 UTC 2019

Dne 19. 02. 19 v 19:59 majka napsal(a):
> Ta data jsou rok stará. Teoreticky to půjde, se k nim nějak dostat, ale
> není lepší jít po tomhle
> <http://data.ctu.cz/dataset/verejne-telefonni-automaty-v-ramci-univerzalni-sluzby/resource/478e31d4-e41e-4d77-831b>?
> Není to sice tak podrobné, jsou to telefonní budky “ze zákona”. (Data
> budou pravděpodobně stejně stará, netuším jestli ten měsíc udělá rozdíl)

Jupiii, to je dokonce lepsi. Na tom webu O2 jsou i automaty, ktere uz
neexistují - což jde sice lehce ověřit zavoláním na to číslo -
neexistující automaty hlásí, že číslo neexistuje. Ale je to zbytečný opruz.
Ta data CTU lépe vystihují realitu - alespoň co jsem mohl soudit dle
svého okolí. A vzhledek k výnostnosti automatů počítám, že O2
neprovozuje jediný navíc než musí. :)

Je tohle kombatibilní s ODbl?
http://data.ctu.cz/podminky-uziti-dat
Mě se zdá, že ano. Zejména pokud je uvedeme na:
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Contributors#Czech_Republic
Ale ocením pokud se na to podívá ještě někdo.

Mirek

--
                                        ,,,
                                       (o o)