[talk-cz] logo komunity OSM CZ a logo spolku OSM CR

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Čtvrtek Únor 21 08:58:08 UTC 2019

čt 21. 2. 2019 v 9:48 odesílatel majka <majka.zem+talk na gmail.com> napsal:

> Do naší debaty: přihodila jsem vzor toho, jak to v současné chvíli u mě vypadá, je tam jak samotná hlavička, tak i dopis.

diky

> Moje výhrady k logu zůstávají - moc nefunguje v černobílém provedení a při zredukovaných barvách.

souhlasim, vyhoda tohoto loga na druhou stranu je, ze OSM ma i
varianty pro mene barev apod. viz ta wiki uplne dole co jsem posilal,
tak by se to dalo odvodit/pouzit. Uplne na razitko to neni, nevim ale
jestli je to vlastne potreba.
Pokud by tedy vyhrala volba pouzit stejne, dovedu si predstavit s tim
dal pracovat. Pokud by se vyrabelo nove, bude zrejme zadani vice
"logo" a mene "obrazek", ale nejdriv jsem chtel rozhodnout, kterou
cestou se vlastne dat.

> Ještě zkusím večer udělat test toho, jak by to vypadalo při “klasickém” rozložení hlavičkového papíru - tj. v záhlaví vodorovně, ten doplňující text pak patrně v zápatí.
Za mne pro horizontalni variantu na tom pridavnem textu netrvam, podle
mne obrazek v hlavicce muze stacit, v paticce pak ty zakladni
informace (a variantne neco z toho textu, ale ten mi prijde
(designove) zajimavy hlavne pro tu svislou variantu aby delal vypln).

> Není tu někdo, kdo by mi dokázal pomoci upravit šablony v latexu pro pandoc? Na tom, co používám je špatně datum, mělo by být mezi tím adresním řádkem a oslovením, a bude to blbě při vícestránkových textech. Dávám to dohromady zahrabaná v manuálech ;)

:-( s tim jsem nikdy nedelal, jen neco malo v cistem (la)texu.

Bye