[talk-cz] na openstretmap.cz nezůstane zaškrtnutá vrstva chybných rozcestníků

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Čtvrtek Únor 21 12:50:21 UTC 2019

Ahoj,

ten parametr je tam zamerne, aby se patricne vrstvy zapnuly, ale chybi
tam B pro chybne rozcestniky, pridam,casem pripadne upravime na bokem
diskutovane addLayer misto fixniho nastaveni.

Bye