[talk-cz] Parkování podél ulic

Martin Badura madik na atlas.cz
Pátek Únor 22 18:26:13 UTC 2019

Ahoj,
jakým způsobem mapujete menší parkovací plochy podél ulic. Ve městě je jich poměrně dost.

https://www.mapillary.com/app/?focus=photo&pKey=Sn8Vw6iLL7HPZf2U-42bkQ&signs=true&lat=49.065756213559325&lng=17.474310916949207&z=17&x=0.49349500239678945&y=0.5130473454377048&zoom=0

Nejčastější je u nás ve městě varianta č.1, amenity=parking na plochu, které je umístěna vedle cesty. Přijde mi to jako hodně velký kalibr, celé město je pak na mapě poseto modrými péčky. Navíc já jako návštěvník města si jako parkoviště představuju něco většího a hlavně bych očekával, že parkoviště je označeno i příslušnou značkou. Trochu problém je i v tom, že tyto plochy nejsou napojeny na žádnou cestu.

Což mě svádí k variantě č.2, připojit plochu k cestě. To sice vypadá líp na mapě, ale zase na druhou stranu je to v rozporu s pravidlem, že plochy a cesty se nemají spojovat. A protože každé pravidlo má své výjimky, jde o mou oblíbenou variantu. :)

Pak je tu ještě varianta č.3, použít na cestě parking:line. Tohle se mi líbí, ale na mapě jsem to nenašel, takže mi nedává smysl to použít.

Máte nějaký jiný nápad nebo opravdu používáte některou ze tří variant, co jsem popsal?

Madik