[talk-cz] logo komunity OSM CZ a logo spolku OSM CR

majka majka.zem+talk na gmail.com
Neděle Únor 24 17:54:51 UTC 2019

Podle hlasování je asi rozhodnuto.

Co tohle, jako česká zjednodušená varianta? To by mohlo fungovat i pokud
budeme někde chtít použít logo v opravdu malé velikosti, případně ho
tisknout na černobílé tiskárně. Jde to ještě o kus zjednodušit, ta "vlajka"
má v obou přiložených variantách nastavené rozostření pro lepší vzhled na
obrazovce. Pak bychom byli na šesti barvách, a ta šedá varianta se dá
zredukovat na čtyři barvy.

Zkoušela jsem i černobílou variantu (razítko), a je také proveditelná.
Majka