[talk-cz] Parkování podél ulic

Marek Janata janata.mar na gmail.com
Neděle Únor 24 08:20:09 UTC 2019

Ahoj,

chystám se přemapovat náměstí v HB - vypadalo takhle:
https://mapy.cz/zakladni?x=15.5770273&y=49.6063708&z=20&base=ophoto

na OSM je:
https://www.openstreetmap.org/search?query=havl%C3%AD%C4%8Dk%C5%AFv%20brod#map=19/49.60640/15.57777

a realita je viz fotka :
[image: IMG_20190223_170237.jpg]
jak mám teda parkování připojit - tak jak jsi psala -
parking:lane:right/left=, nebo plochu u cesty (taky moje oblíbená
varianta), nebo plochu vedle cesty a nějak to napojit?  - jedna věc je
pravidlo, druhá aby to v navigacích a na renderu fungovalo jak má

heký den

Marek