[talk-cz] Administrativní hranice

Lukas Kabrt lukas na kabrt.cz
Pondělí Únor 25 15:42:34 UTC 2019

Zdravím,

máte nějaký tip, na službu, která by poskytovala vyextrahované hranice
administrativních celků?

Momentálně potřebuju data pro ČR na úrovni státu (admin-level=3), krajů
(admin-level=6) a okresů (admin-level=7), ale do budoucna by se mi hodilo i
jiné státy v Evropě a tím pádem i jiné admin-level. Data budu používat pro
vykreslování, takže klidně můžou být i nějakým způsobem zjednodušená.

Nic použitelného jsem nenašel a tak, než si začnu hrát s Overpass API nebo
se snažit vyextrahovat hranice jinak, se chci zeptat tady … existuje nějaká
taková služba, nebo jsem jenom špatně hledal.

Díky, Luk na s