[talk-cz] logo komunity OSM CZ a logo spolku OSM CR

Petr Schönmann pschonmann na gmail.com
Pondělí Únor 25 16:45:05 UTC 2019

BW variantu bych udělal i pro BW papíry kde dolní část bude mít 50% šedi.
Ty dvě bílé plochy jsou fakt divné. U razítka nevím jak bych 50% řešil.
Nějakou jemnou šrafovanou mřížkou ?