[talk-cz] logo komunity OSM CZ a logo spolku OSM CR

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Úterý Únor 26 09:18:26 UTC 2019

po 25. 2. 2019 v 18:06 odesílatel majka <majka.zem+talk na gmail.com> napsal:

> Jaké bílé plochy? Ty dvě spodní jsou BW + stupně šedé, co by bylo přesně určené na tisk BW. Je tam místo na úpravu zabarvení, je to hozené tak nějak od oka. A vyhodila jsem to rozostření.
> Spíš se mi zdá, že to chce tu lupu trochu decentněji a vlajku uvnitř větší.

Napad - zkusit to bez toho merikruzi u vlajky. Jinak (zatim) ocekavam,
ze v 90% pripadu bude pouzite to plnohodnotne logo, i pro bezny
cernobily tisk, protoze se nebudou nutne delat 2 verze dokumentu,
realne vyuziti je ted bud nejaka ikona pro aplikaci apod. a razitko,
jinak mne uplne nic konkretniho nenapada.

Jinak souhlasim, ze ted je klicove rozhodnout jestlibude log jedno
(zatim na to vse ukazuje), pak ma smysl dalsi krok a to ladeni podoby
(a pak dava smysl oslovit nejakeho grafika, pokud v komunite neni).

Bye