[talk-cz] [Talk-cz] Mapy.cz a OSM data v CZ (a jinde)

Jan Macura macurajan na gmail.com
Neděle Leden 6 17:09:11 UTC 2019

Ahoj,

On Sun, 6 Jan 2019 at 16:25, <petr.kadlec na gmail.com> wrote:

> No jasně, pokud to výslovně chci zveřejnit, tak to chránit _nechci_, ale
> to musím nějak deklarovat, což je právě _přesně_ to, k čemu podobné licence
> slouží (...)

myslím, že Majka spíš poukazovala na důvod existence samotného "zvláštního
práva pořizovatele databáze". Čili jak je možné, že lze otevřená data
uzavřít tím, že si je "nahrabu" do databáze.

H.