[talk-cz] Pomoc s editací - Blažejský rybník

Marián Kyral mkyral na email.cz
Středa Leden 9 11:39:31 UTC 2019

---------- Původní e-mail ----------
Od: xkomczax na centrum.cz <xkomczax na centrum.cz>
Komu: talk-cz na openstreetmap.org
Datum: 9. 1. 2019 12:26:31
Předmět: Re: [talk-cz] Pomoc s editací - Blažejský rybník
"Ahoj,

problém byl v relaci naučné stezky, co vede okolo a měla v sobě
highway=track (odstranil jsem). Stejně jako z Ptačí NS, která je
jihozápadně od tohoto místa (vede přes Dobrou Vodu). Asi by to chtělo
zkontrolovat okolo, jestli jich tam není víc, případně vytvořit querry
přes overpass (teď na to nemám čas, ujme se toho někdo jiný?)
"

Pokud tam nemám žádnou botu, tak jsem nenašel jinou relaci s higway=track.
Takže by to mohlo být OK.

/*
This has been generated by the overpass-turbo wizard.
The original search was:
“higway=track in czechia”
*/
[out:json][timeout:60];
// fetch area “czechia” to search in
{{geocodeArea:czechia}}->.searchArea;
// gather results
(
  // query part for: “higway=track”
  relation["higway"="track"](area.searchArea);
);
// print results
out body;
>;