[talk-cz] Pomoc s editací - Blažejský rybník

Milan Cerny milancer na centrum.cz
Středa Leden 9 14:49:00 UTC 2019

Bota nalezena, higway -> higHway :)  Našlo to tři relace, všechny opraveny.

I tak mám pocit že je nějaké změna renderu Mapniku. Něco se zobrazuje jinak, třeba křoví bylo světle zelené, teď je spíš do hněda.
Možná je to jedna z příčin chybného vykreslení.