[talk-cz] Pomoc s editací - Blažejský rybník

xkomczax na centrum.cz xkomczax na centrum.cz
Středa Leden 9 15:03:30 UTC 2019

Ahoj,

Díky za opravy!

OpenStreetMap-carto, defaulní styl pro Mapnik na webu OSM.org, který
může za to, jakou barvu má křoví, se neustále vyvíjí. Co chvíli vychází
nová verze (poznáte to tak, že se vám pár dní pořádně nerenderují změny
co uděláte z mapě, jelikož se musí renderovat celý svět na vyšších zoom
levelech), sledovat lze zde:
https://github.com/gravitystorm/openstreetmap-carto/releases . Poslední
verze změnila mimo jiné barvu křoví a chatových oblastí.

Jirka Komárek

>>> https://openstreetmap.cz/talkcz