[talk-cz] Pomoc s editací - Blažejský rybník

majka majka.zem+talk na gmail.com
Středa Leden 9 16:45:44 UTC 2019

On Wed, 9 Jan 2019 at 17:36, Michal Poupa <michal.poupa na gmail.com> wrote:

> aha myslel jsem že pomocí CTRL-F5 to donutím vyrenderovat jinde to
> většinou fungovalo a když ne tak třeba za 5 min

Já se obávám, že tahle změna na relaci se sama v přiblížení "nechytne".

Takže se musí čekat až na to, až ta dlaždice zastará sama, nebo se musí
něčím pobídnout vyrendrování - tj. tím označením jako "dirty". Co vím, tak
se všechny dlaždice rendrují vždy asi 1x za dva týdny. Častěji to běží jen,
pokud systém "pozná" editaci, která si změnu vyžádá.

Stránky Openstreetmap.cz "nějak" vybízely k tomu přerendrování současného
pohledu při ctrl+F5, ale podle mého to v současné době nefunguje. U
openstreetmap.org to nefungovalo nikdy. Nebo se pletu?

Majka