[talk-cz] Praha zveřejnila otevřená data o MHD

Mikoláš Štrajt strajt9 na seznam.cz
Čtvrtek Leden 10 16:19:13 UTC 2019

Chtěl jsem napsat, že je to starý, že to dávno znám. (Mám rozepsaný program
na zobrazování jízdních řádů - viz https://github.com/severak/margarita4)

Nicméně...

PID se předvedl a doplnil na tu stránku o opendatech dobrou dokumentaci
(třeba o tom, jak číslují zastávky atd). Jen tak dál!

--

Severák

---------- Původní e-mail ----------