[talk-cz] Pomoc s editací - Blažejský rybník

majka majka.zem+talk na gmail.com
Pátek Leden 11 12:05:37 UTC 2019

On Fri, 11 Jan 2019 at 12:55, Pavel Machek <pavel na ucw.cz> wrote:

> On Wed 2019-01-09 15:47:28, majka wrote:
> 1;2802;0c> Tak ještě úprava toho dotazu zde <
> http://overpass-turbo.eu/s/F5t>.
>
> Byl by odkaz? Pro neco tak dlouhyho jako je D1 mam pocit ze highway na
> relaci je celkem rozumny reseni. Nechcem mit rozkopirovanou informaci
> "tohle je d1" po vsech tech malejch kouscich...

Vždyť ho máš i v té svojí zprávě, zrovna jsem to znovu spustila. Ty dvě
relace na dálnicích co to našlo, jsou na D11 a D3.
relation id="1753316",  relation id="1753349"
A ta značka tam nepatří, protože pokud "motorway" na těch kouscích, na mapě
se to nezobrazí - naprosto stejně, jako se nezobrazí třeba název, který je
jen na relaci a ne na ulici. Už to tu několikrát padlo, a podle mě se v tom
nic nezměnilo.

[image: relace.png]