[talk-cz] Mapy do videa

xkomczax na centrum.cz xkomczax na centrum.cz
Pátek Leden 11 16:15:04 UTC 2019

Asi úplně nechápu, co máš za data a co s nimi chceš udělat. Máš
vektorová data, ze kterých chceš udělat (vektorové) dlaždice, ty dát
jako overlay, nastylovat a použít v mapě?

Vygeneruj z vektorových dat vektorové dlaždice pomocí MapTiler Desktopu
- https://support.maptiler.com/i237-simple-vector-tiles-generating

Ty nahraj na MapTiler Cloud a tam si je nastyluj -
https://support.maptiler.com/i23-host-own-geodata

A máš z toho normální mapu. Nebo jde o jiný use-case?

Případně tam chceš mít i něco navíc, třeba postupný vývoj v čase - viz
třeba https://timemachineatlas.eu/ ? (datový model jsme použili stejný
jako je OpenStreetMap, akorát rozšířený o start_date a end_date)