[talk-cz] Překlady pro iD s KeepRight

Jan Sten Adámek sten na adamek.online
Neděle Leden 13 09:49:54 UTC 2019

Také souhlasím, s touhle terminologií je IMO mnohem jasnější, co to
znamená, i pro lidi, kteří neměli teorii grafů. Místo linie by asi šlo
použít i čára.

Btw. pokud by node měl být uzel, pak way by měla být hrana, taková je česká
terminologie teorie grafů (v angličtině v tom mají trošku bordel a
používají několik různých termínů).

Sten