[talk-cz] [Talk-cz] Prevody na spolek

Petr Vozdecký vop na seznam.cz
Neděle Leden 13 20:46:26 UTC 2019

Ahoj,

Me by se libilo

1) vyuzit to jako mapu s pripinatelnou vrstvou MTB a turistickych tras (tedy
renderovane zvlast) - dnes mame MTB mapu na osmap.cz a je tam velmi hezka,
ale treba pro pesi turisty je ta zmet fialovych car odpudiva, na druhou
stranu mapa ukazuje i jine nez KČT barevne znacene trasy, coz je vlastne v
ceskem rybnicku unikatni...

2) stejne jako je vypracovana legenda (dynamicky pro ruzne zoomy!)
renderovat legendu ke kazde mape. Ale mam dojem, ze k tomu neexistuje zadny
vzity uzus, jak to vlastne delat, takze se to nedela (nejake automaticky
renderovane XML s obrazky, jazykove prizpusobitelne atp). A bylo by super,
zkusit nastavit nejaky vzor a zkusit presvedcit i ostatni autory, aby ten
system/princip u svych renderu tez pouzivaly a aby bylo mozne tu legendu
zobrazit (treba jako pop-up okno apod.)

pokud jsem uplne mimo, sorry :)

vop

---------- Původní e-mail ----------