[talk-cz] Překlady pro iD s KeepRight

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Pondělí Leden 14 08:36:37 UTC 2019

Jen z pohledu osobniho ve vztahu k weekly - tam je ruznych termitu
celkem dost, ale snazim se aby se neztratil original a pokud se nejake
nazvoslovi pouziva, tak se ho snazim drzet (i kdyz se to nemusi
podarit vzdy), protoze jinak je to ve vysledku pouze a jen matouci.
Kazdopadne pokud by si kazdy vymyslel sve nazvoslovi, tak to nebude
pandorina skrinka ale babylonska vez ;-)

Bye