[talk-cz] přihláška do spolku OSM-CZ

Pavel Zbytovský zbytovsky na gmail.com
Čtvrtek Leden 17 08:04:28 UTC 2019

Asi lepší počkat na verzi 6 s opravenými texty/překlepem a písmem.

Mimochodem, když někdo nedá souhlas ke zveřejnění svých osobních údajů, jak
zaplatí? V transparentním účtu by ty údaje byly vidět.

A druhá rejpavá - to budete opisovat GPG klíče všech lidí do nějakého svého
excelu? Nebylo by přecijen snazší na celý proces přihlášky použít Google
Forms (když stejně papírový podpis není právně nutný).

Ale jinak vzhledově pěkný ;)

P.