[talk-cz] přihláška do spolku OSM-CZ

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Čtvrtek Leden 17 08:12:24 UTC 2019

čt 17. 1. 2019 v 8:44 odesílatel Dalibor Jelínek <dalibor na dalibor.cz> napsal:

> Ahoj,
> měl bych dotaz ohledně toho GPG klíče, který se bude používat k hlasování.
>
> Nevím přesně, co to je. Nainstaloval jsem si gpg s Kleopatrou a vytvořil klíč.
> Když dám v Kleopatře export klíče, tak vytvoří soubor. Předpokládám,
>
> že na přihlášku chcete ten krátký název toho vytvořeného souboru a

Ahoj, pripravim nejaky navod pro bezne prostredi, kazdopadne to co
chceme by melo vypada nejak takto:

2F1E 1AAF FD3B CFA3 1537  63BD DCBE 18FF A035 53BC

cesky je to 'otisk klice',  nejaky navod kde je i kleopatra jsem nasel
cesky tady:
https://blog.brichacek.net/sifrovani-a-podepisovani-datove-komunikace-s-pomoci-gnupg/
po vytvoreni klice je fingerprint (otisk) vypsan zde:
https://blog.brichacek.net/sifrovani-a-podepisovani-datove-komunikace-s-pomoci-gnupg/#jp-carousel-846

Snad zatim takto staci.

Bye