[talk-cz] přihláška do spolku OSM-CZ

Jakub Těšínský j na kub.cz
Čtvrtek Leden 17 08:24:37 UTC 2019

Pavle,

já bych nejradši kdyby se na to udělal nějaký backend. Když jsem to
navrhoval, byl k tomu v radě spíše distinkovaný postol, tak jsem se k
tomu nevracel, ale jakmile se trochu ustálí alespoň nějaká verze určitě
se k tomu chci vrátit. (Předopokládám, že se na tebe mohu pak obrátit o
spolupráci).

Zatím to budeme kopírovat do jednoho souboru (proto snaha o tu el.
verzi, aby to byl jen copy/paste).

S připomínkou ohledně nezveřejnění jména na transparentním účtu máš
pravdu. Pokud se někdo takový najde musí v součastnoti zaplatit hotově,
ve Fio je možnost založit lehce další "netransparetní" účet pro tyto
případy, ale ještě jsme to neřešili.

Jo a díky za povhvalu :)

gorn