[talk-cz] přihláška do spolku OSM-CZ

gorn osm na kub.cz
Čtvrtek Leden 17 16:21:18 UTC 2019

Díky za všechny postřehy

  * zanesl jsem  větší pole pro adresu (majka, petr)
  * Pavlovo připomínky ohledně lidí co se nechtějí někde zveřejnit
    budeme řešit, zatím woraround je poslat přihlášku a zaplatit
    příspěvky hotově nějakému radnímu (na transparentní účet podle mě
    nejde zaslat "netransparetní" platbu - minimálně tam bude odesilatel
  * další Pavlovo připomínky budeme řešit v radě, jsou širšího charakteru
  * problémy s kódováním fontů (vop, Dalibor) jsem řešil a v příloze
    jsou tři pokusy. Trochu jsem se ponořil do diskuzních fór a začínám
    mít pocit, že FPDF formát (a PDF obecně) je teda velehumus a něco
    tak jednoduchýho jako defaultní UTF je velice těžké dosáhnout.
    Některé specifikace to dokonce zakazují (ano PDF má několik
    specifikací). No takže to zkusíme prakticky - v příoze jsou tři
    verze, budu rád pokud mi napíšete která pod kterými windows a verzí
    Adobe Readeru Funguje - je to generováno z AR Pro, ale někde píšou
    že některé AR s tím kompatibilní nejsou. Primárně to chci rozchodit
    na Win a Macu (tam to běží) a pak budu řešit Linux (jsem sám
    Linuxák, ale Adobe na Linux prostě kašle)

gorn