[talk-cz] přihláška do spolku OSM-CZ

Jan Macura macurajan na gmail.com
Čtvrtek Leden 17 16:34:22 UTC 2019

On Thu, 17 Jan 2019 at 09:45, gorn <osm na kub.cz> wrote:

> Jediný co bych chtěl zachovat je že v textu je výslovně zmíněno "stáhnout
> data" protože to je to co dle méí zkušenosti s propagací OSM je takový ten
> "wow" efekt a občas tomu ani lidi nevěří.

Sice to vidím jinak, ale v přihlášce je to naprosto jedno, takže budiž.

On Thu, 17 Jan 2019 at 09:09, Pavel Zbytovský <zbytovsky na gmail.com> wrote:

> Ale jinak vzhledově pěkný ;)

No jo, zas bych jenom rejpal a dobrý slovo by ze mě nevypadlo.. Souhlasím,
je to pěkně nadyzajnovaný! :-)

Verze v5-2 mi na Win10 v Adobe Readeru DC funguje dobře. Ty zbylé dvě spíš
ne.

A jenom poznámka bokem: je vidět, že OSM dělají samý nerdi. Zajímalo by mě,
jestli v ČR existuje i jiný spolek, který u přihlášky vyžaduje otisk GPG
klíče.

H.