[talk-cz] přihláška do spolku OSM-CZ

Dalibor Jelínek dalibor na dalibor.cz
Čtvrtek Leden 17 16:36:16 UTC 2019

Do tohohle jsem nějak nepřišel na to, jak tam něco napsat.

Dalibor

From: gorn [mailto:osm na kub.cz]
Sent: Thursday, January 17, 2019 5:25 PM
To: talk-cz na openstreetmap.org
Subject: Re: [talk-cz] přihláška do spolku OSM-CZ

Další verze s pomocí X/PDF

On 17. 01. 19 17:21, gorn wrote:

Díky za všechny postřehy

*	zanesl jsem  větší pole pro adresu (majka, petr)
*	Pavlovo připomínky ohledně lidí co se nechtějí někde zveřejnit budeme řešit, zatím woraround je poslat přihlášku a zaplatit příspěvky hotově nějakému radnímu (na transparentní účet podle mě nejde zaslat "netransparetní" platbu - minimálně tam bude odesilatel
*	další Pavlovo připomínky budeme řešit v radě, jsou širšího charakteru
*	problémy s kódováním fontů (vop, Dalibor) jsem řešil a v příloze jsou tři pokusy. Trochu jsem se ponořil do diskuzních fór a začínám mít pocit, že FPDF formát (a PDF obecně) je teda velehumus a něco tak jednoduchýho jako defaultní UTF je velice těžké dosáhnout. Některé specifikace to dokonce zakazují (ano PDF má několik specifikací). No takže to zkusíme prakticky - v příoze jsou tři verze, budu rád pokud mi napíšete která pod kterými windows a verzí Adobe Readeru Funguje - je to generováno z AR Pro, ale někde píšou že některé AR s tím kompatibilní nejsou. Primárně to chci rozchodit na Win a Macu (tam to běží) a pak budu řešit Linux (jsem sám Linuxák, ale Adobe na Linux prostě kašle)

gorn