[talk-cz] přihláška do spolku OSM-CZ

gorn osm na kub.cz
Čtvrtek Leden 17 17:05:52 UTC 2019

Dalibore vím jak to myslíš, ale minimálně v LO 5.2 nejde kódováná polí
zvolit a nějak s odvozuje z fontu. I v tom Linuxu jsem tam dal Arial,
ale nějak to tam doplní ISO-8859-1 a je to v háji. Chtěl jsem to řešit
nějak "dobře", ale když koukám na diskuzní fóra o FPDF tak mám pocit, že
to je celkem magie. Dokud tam nemáš formulář, tak je všecchno celkem v
pohodě, ale jakmile ho tam vložíš, začnou se dít věci. Čili "může" za to
jen divoká specifikace PDF žádný konkrétní OS.