[talk-cz] přihláška do spolku OSM-CZ

Jan Dudík jan.dudik na gmail.com
Čtvrtek Leden 17 19:32:32 UTC 2019

Na pohled vypadají všechny tři stejně (Win 10, Acrobat reader DC), ale
zatímco první jde vyplňovat i s diakritikou ve druhých dvou to pouze nabízí
údajnou možnost vyplnění ale nepodařilo se mi do nich napsat ani písmenko.
Třeba to je jen tím, že neumím používat rozšířené funkce...
---

JAnD
Ing. Jan Dudík
projekce dopravních staveb