[talk-cz] přihláška do spolku OSM-CZ (+ GPG klíč)

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Pátek Leden 18 10:50:49 UTC 2019

Nezavrhlo se to uplne, ale je tam zasadni nevyhoda, ze je to smerovano
na jednoho konkretniho cloveka, ne na celou radu, coz pri zmene rady
neni idealni. GPG je obecnejsi, takze vim, ze se bude dat pouzit.
Navic neni zavisly na zadne 3 strane.

Bye