[talk-cz] přihláška do spolku OSM-CZ

gorn osm na kub.cz
Pátek Leden 18 11:04:02 UTC 2019

Me to prijde taky divny. Dovedu si představit třeba profi GISáky co
nechtěj nikde moc šířit že jsou členy, nebo někoho kdo prostě chce jen
přispívat ale nechce to spojovat se zbytkem svého života - ostatně právě
proto jsou na OSM nicky a je na každém, jestli to propojí se svou
totožností.

Zaroven mi to neprijde nijak vyloženě proti ničemu, čili bych to umožnil.

--
gorn (Jakub Těšínský)
mapper a člen rady spolku