[talk-cz] Drobnosti k mapovani lyzarskych rozcestniku

Tomas Novotny tomas na novotny.cz
Pátek Leden 18 12:27:49 UTC 2019

Ahoj,

narazil jsem na lyzarsky rozcestnik KCT, ktery ma v nazvu krome klasickych
"bus", "zst" atd. pismenko "P" v cernem poli. Asi pro parkoviste, viz:
https://osm.fit.vutbr.cz/fody/files/21727.jpg
Jak znacit v tagu name? Napr.
"name=Cihelna (P)" ?

Dale je na tomto rozcestniku mala mapka s lyzarskymi trasami. Ta mapka se
vyskytuje na vice lyzarskych rozcestnicich v teto oblasti. Ma smysl ji
znacit. Pripadne jak? Dat napr. "information=guidepost;map"? Jenze ref se
zase bude vztahovat i k mape a to pak vede na zneprehledneni typu
"guidepost:ref=KK144" atd.

A tento rozcestnik ma jeste jednu zvlastnost: cca 50 metru od nej je
rozcestnik s nazvem "Cihelna", ale referencnim cislem "KK144A", takze horni
tabulka ma ref "KK144Am" atd. Videl jsem to u KCT poprve. Viz:
https://osm.fit.vutbr.cz/fody/files/21726.jpg

Diky a mejte se,

T.