[talk-cz] Drobnosti k mapovani lyzarskych rozcestniku

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Pátek Leden 18 12:53:29 UTC 2019

pá 18. 1. 2019 v 13:28 odesílatel Tomas Novotny <tomas na novotny.cz> napsal:
> narazil jsem na lyzarsky rozcestnik KCT, ktery ma v nazvu krome klasickych
> "bus", "zst" atd. pismenko "P" v cernem poli. Asi pro parkoviste, viz:
> https://osm.fit.vutbr.cz/fody/files/21727.jpg
> Jak znacit v tagu name? Napr.
> "name=Cihelna (P)" ?

za mne asi Cihelna (parking)

> Dale je na tomto rozcestniku mala mapka s lyzarskymi trasami. Ta mapka se
> vyskytuje na vice lyzarskych rozcestnicich v teto oblasti. Ma smysl ji
> znacit. Pripadne jak? Dat napr. "information=guidepost;map"? Jenze ref se
> zase bude vztahovat i k mape a to pak vede na zneprehledneni typu
> "guidepost:ref=KK144" atd.

z techto duvodu bych neznacil mapu vubec, jen rozcestnik.

> A tento rozcestnik ma jeste jednu zvlastnost: cca 50 metru od nej je
> rozcestnik s nazvem "Cihelna", ale referencnim cislem "KK144A", takze horni
> tabulka ma ref "KK144Am" atd. Videl jsem to u KCT poprve. Viz:
> https://osm.fit.vutbr.cz/fody/files/21726.jpg

neni nahodou to KK144 nazev neceho jineho a jen nahodou stejny jako
ref? Kazdopadne zajimave :-)

Bye