[talk-cz] přihláška do spolku OSM-CZ

Ladislav Láska krakonos na krakonos.org
Pátek Leden 18 13:06:00 UTC 2019

A když tam ještě vložím svůj škrábanec? Né že bych chtěl komplikovat
život, ale měl jsem zato že podle té (relativně) nové novely se za
podpis považuje skoro všechno co si vymyslím, klidně i snůška hexa
číslic :-)

Nicméně k věci: smím použít formulář 5.2 a přihlásit se, nebo raději
počkat na nějakou další verzi?