[talk-cz] přihláška do spolku OSM-CZ

Jan Cibulka honza na datastory.cz
Pátek Leden 18 13:57:14 UTC 2019

Hele starosti s tim nejsou (mam datovku v ekospolku), prostě o ní statutár na poště/radnici požádá, za dva dny přijde login. Následně možno vytvářet další loginy, třeba jen pro čtení, dalším osobám.

Dobrý je, že pak už všechny subjekty veřejný správy musej komunikovat skrze ni (ty tu povinnost, s - co vim - výjimkou přiznání k dani), takže ti všechno chodí elektronicky, žádný cesty na poštu. A nehrozí ti, že mineš nějakej zásadní dopis od úřadu, kterej tě následně kvůli fikci doručení kousne do zadnice.

A naopak ty pak můžeš komunikovat s úřadama (třeba se soudem, kam se každoročně posílá zápis z hromady) z pohodlí domova, bez pošty a zadarmo.

Prostě win-win. Když pominu, že to programovala pošta, takže to má UX zdechlý veverky a zprávy si z toho musíš zálohovat, protože za 3 měsíce po doručení zmizí...