[talk-cz] přihláška do spolku OSM-CZ

gorn osm na kub.cz
Pátek Leden 18 14:08:51 UTC 2019

Jo přesně tohle jsem zjistil studiem dokumentace. Adobe všem nacpalo
svůj formát, ale že by se o to staralo to se nestará. Pokud bych
vycházel čistě ze specifikace tak nic jiného než ISO-8859-1 to
nepodporuje a ani daleko jednodušší věci, jako např. zarovnávání textu
"dolů".

Každopádně existujou nějaký rozšířený specifikace, který jsou spíš "de
fakto" než "de jure" a tam to zdá se vlastně funguje. Bohužel často až
na Linux :) kterej se chudák drží specifikací  a tím je bit.

Každopádně na základě feedbacku pošlu formulář kterej funguje většině
lidí. Stejně většina lidí nemá elektronické klíče apod a bude to
tisknout a posílat pošlou takže řešíme marginálie. Kdybychom to chtěli
elektronicky, tak to vyplňujeme na webu a rovnou pásujeme s osm účtem,
ale holt musíme nějak začít. Stay tuned :)

gorn