[talk-cz] přihláška do spolku OSM-CZ

gorn osm na kub.cz
Pátek Leden 18 15:38:23 UTC 2019

S datovkou mám relativně zkušenosti a je to jeden z bodů, který chci v
radě řešit, jakmile se stabilizuje nějaký základní stav. Jinak budem
řešit všechno najednou :) Souhlasím s tím co píšeš. Je šílený UX ale
pokud se nastaví rozumný workflow je to jistota. Mimochodem existuje
velmi dobrá aplikace Datovka od nic.cz která je multiplatformní a UX má
rozumný (v rámci omezení která jsou obsažena ve struktuře celého systému).