[talk-cz] přihláška do spolku OSM-CZ (+ GPG klíč)

Pavel Zbytovský zbytovsky na gmail.com
Sobota Leden 19 02:33:07 UTC 2019

Takový účet už dokonce existuje, používali jsme ho na rozeslání pozvánek k
SotMu 2016 a vydržel.
Kdyby byl zájem, rád poskytnu radě heslo (ikdyž Tom ho myslím má taky).

https://www.openstreetmap.org/user/osmcz