[talk-cz] přihláška do spolku v6

Marián Kyral mkyral na email.cz
Neděle Leden 20 18:29:59 UTC 2019

Ahoj,
koukám na to a nějaká chybička se vloudila:

"Členský *příspěve nnnnnnk* 100 Kč zašlete na transparentní účet spolku"

Nebo to je chyba jen u mně? A bylo by možné udělat i verzi pro Linux?
(verze 5 fungovala pěkně) případně dát formulář k dispozici ve formátu
libreoffice?

Informace o podání přihlášky jsem doplnil na https://openstreetmap.cz/spolek

Zároveň jsem aktuální verzi přihlášky nahrál do gitu:
https://openstreetmap.cz/git/mkyral/spolek-dokumenty
Možná by mohl mít spolek vastní repozitář. Co myslíš Tome?

Marián