[talk-cz] Praha zveřejňuje otevřená data o parkování v ulicích města

Marián Kyral mkyral na email.cz
Neděle Leden 20 20:51:22 UTC 2019

On 20. 01. 19 19:29, Majka wrote:
> Už se nějak definitivně usadil způsob značení parkovacích zón? Protože
> když jsem se na to ptala posledně, nic takového nebylo.
> Majka

Parkovací zóny jsem zatím vynechal, ale mrknul jsem na parkovací
automaty. Pro představu jsem je nahodil do POI-Importeru:
https://osm.kyralovi.cz/POI-Importer-testing/#map=15/50.0757/14.4176&datasets=PrgParking

Chybí jich opravdu hodně. Ručně bych to nedělal :-D

Nicméně je tam vidět, jak (ne)přesné ty souřadnice jsou. Občas to
vychází doprostřed domu :-(
Akorát nevím, jestli je problém už v datech nebo v převodu EPSG:5514 na
EPSG:4326.

Konverzní skript je tady:
https://github.com/mkyral/osm/tree/master/import/Praha-Parkovac%C3%AD_automaty