[talk-cz] Praha zveřejňuje otevřená data o parkování v ulicích města

Mirek Dlask dlask.m na gmail.com
Neděle Leden 20 21:43:39 UTC 2019

Ahoj,
porovnej si
- Praha IPR nejnovější ortofoto
- Praha IPR mimovegetační ortofoto

Nejnovější orotofoto je špatně zkalibrovaný - rozdíl cca 10 metrů.
A pokud ji IPR použilo pro mapování, tak je to o 10m posunutý.
Nevím jestli by šla udělat nějaká korekce na datech.