[talk-cz] Drobnosti k mapovani lyzarskych rozcestniku

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Pondělí Leden 21 06:59:33 UTC 2019

Diky moc,

chtel jsem doplnit i do EN verze, ale koukam, ze tam neni ani
operator, tak by zrejme vyzadovalo nejakou diskuzi na tagging a do
toho se mi ted priznam se nechce. Takze to asi nechme jako ceske
specifikum, snad nam to nejaky cizinec nezacne odmazavat :-)

Bye