[talk-cz] Hromadná editace/úkol pro všechny? Bylo: Seznam vodních ploch se špatnou kategoriií

Michal Poupa michal.poupa na gmail.com
Středa Leden 23 09:48:29 UTC 2019

Proto jsem chtěl nějdříve řešit ty s největší plochou (obvodem) - dělá
mi to bordel v leteckých mapách :-)

Ty malé se dají řešit později