[talk-cz] Drobnosti k mapovani lyzarskych rozcestniku

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Pondělí Leden 28 08:15:15 UTC 2019

so 26. 1. 2019 v 21:00 odesílatel Pavel Machek <pavel na ucw.cz> napsal:

> Tady bych se primlouval za rozepisovani zkratek. Konkretne pp, host.,
> hot., park. ... nemusi byt kazdymu jasny. Zkratit neco strojove je
> jednoduche, prodlouzit ne az tak.

Tohle uz tady bylo, tak zopakuju jak to vidim:

- tohle jsou oficialni zkratky, takze je dobra pravdepodobnost, ze je
budou pouzivat vsichni stejne (i pro obrazky)
- renderovat na mape kilometr dlouhe rozepsane nazvy je super! (nebo
si to ma tvurce mapy zase  zkracovat?)
-  ad zkratit strojove - takze bude AI co bude resit ze parkovani,
parking, parkoviste -> park. Neni to v tomhle pripade prave naopak, ze
kdo to potrebuje, tak si to jednoduse rozgeneruje a to tak jak to
prave jemu vyhovuje?

Bye