[talk-cz] Hromadná editace/úkol pro všechny? Bylo: Seznam vodních ploch se špatnou kategoriií

Michal Poupa michal.poupa na gmail.com
Pondělí Leden 28 22:48:11 UTC 2019

Ty největší rybníky a přehrady jsem opravil je toho dohně na ty malé
je třeba udělt pomoci robota - ano to landuse=reservoir vzniklo to
nějakým importem.

 Michal