[talk-cz] funguje JOSM?

majka majka.zem+talk na gmail.com
Úterý Leden 29 15:40:23 UTC 2019

Tak mě ano, a to všechno na co jsem si vzpomněla.

Právě vyzkoušeno:

   - stažení nové verze latest
   - stažení/kontrola nových verzí pluginů
   - stažení dat
   - načtení historie prvku

Historie prvku nemá co dělat s JOSM, ale s api, přes které se to stahuje.
Co tam máte nastavené? Mám default OSM server URL, nejsou ty problémy spíš
přes overpass nebo nějaký jiný server?

Majka

Nefunguje, mám zrovna otevřenou sadu změn a jakýkoliv pokus o načtení