[talk-cz] Mapzen projektem Linux Foundation

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Středa Leden 30 08:54:43 UTC 2019

Ahoj,

zpravu jsem cetl, ale priznam se, ze to mu moc nerozumim. Mapzen jako
firma nedavno skoncil, neco pokud (z weekly) vim prebral (koupil?)
Mapbox. Podle webu mapzen.com je ta jejich mapovaci platforma souhrn
nekolika veci - renderer, neco k vektorum, extrakty dat OSM atd. Ale
moc jasne, co tedy vlastne pod Linux Foundation projektem budou resit
a kdo mi jasne neni.

Tak jen tak.
tom.k

út 29. 1. 2019 v 10:30 odesílatel xkomczax na centrum.cz