[talk-cz] opět Prušánky

Jan Cibulka honza na datastory.cz
Středa Leden 30 10:09:12 UTC 2019

Loni jsem mluvil přímo s tim odpovědnym učitelem a zástupkyní ředitele. Slíbili nápravu, nestalo se nic. Vzpomínam si, že jsme je odkazovali i na nějakej mapovací sandbox. Možná by pomohlo je důrazně odkázat znova a zároveň jim zabanovat IP školy pro editaci. Ani by to nebylo třeba na celej rok, jen na ty dny, kdy se to tam obvykle dle osnov (já vim, RVP) učí ;)