[talk-cz] Hromadná editace/úkol pro všechny? Bylo: Seznam vodních ploch se špatnou kategoriií

Michal Poupa michal.poupa na gmail.com
Středa Leden 30 18:40:27 UTC 2019

jinak u některých rybníků jsem našel toto:

pridani tagů natural=water; water=pond k některým rybníkům...
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Proposed_features/Water_details

Edited over 7 years ago by Karry
Version #3 · Changeset #8153327

toto přidalo natural=water; water=pond ale už bohužel neodebralo tag
landuse=reservoir

ten skript tedy také nadělal paseku ale šlo by to opravit skripetem ,,,