[talk-cz] Mapovani "Mimo dopravni obsluhy" a cyklostezky

petr.kadlec na gmail.com petr.kadlec na gmail.com
Středa Červenec 24 13:32:24 UTC 2019

Ahoj,

Tohle se tu diskutovalo asi už několikrát. Viz např.
https://openstreetmap.cz/talkcz/c629

On Wed, Jul 24, 2019 at 2:10 PM majkaz <majkaz na centrum.cz> wrote:

> Trochu mi tam není jasné, proč by tam mělo být PSV=yes, což by snad měla
> být cesta výslovně určená pro veřejnou dopravu.

To by bylo psv=designated. psv=yes znamená, že (bez ohledu na hodnotu
obecnějšího access=*) je sem vjezd pro psv dovolen.

Ale možná by tam místo psv=yes mělo být spíš taxi=yes (a disabled=yes).

> Nic takového tam nevidím, jen povolený vjezd dopravní obsluze, pod který
> se vleze kde co. Podle mě motor_vehicle=delivery je naprosto postačující a
> odpovídající situaci.

Ano, v zásadě to je ta důležitější část, ale vjezd mají povolený i taxíky a
další, viz předchozí vlákno/vlákna.

-- Petr Kadlec / Mormegil